دوستان عزیزچنانچه به نرم افزار یا بازی یا کتاب خلاصه هر چی که نیاز داشتید در قسمت ارسال نظر اعلام کنید تا برای دانلود شما عزیزان فراهم کنیم welcom to my weblog(peyman ebrahimi ahmad abad

دانلود فیلم,آهنگ,نرم افزار,بازی,عکس,کتاب آموزشی
دانلود فیلم,آهنگ,نرم افزار,بازی,عکس,کتاب آموزشی
Today news

منبع : روزنامه گل 2/3/1391

 علي كريمي:به خداحافظي فكرنمي‌كنم وخودم راپرسپوليسي?مي‌دانم 

رويانيان:مامشتري پروپاقرص?كريمي?هستيم

سردار سرخ‌ها وارد دوبي شد تا پس از رسيدگي به وضعيت سرخ‌ها با علي كريمي نيز در مورد تمديد قراردادش به مذاكره بپردازد.
درست پس از حضور پرسپوليس در دوبي خبرنگاران رسانه‌هاي عربي در گفت‌وگو با كريمي از او در مورد بازگشتش به الاهلي پرسيدند و پس از آن اعلام كردند كه جادوگر قصد دارد براي فصل آينده پيراهن اين باشگاه را بپوشد. روزنامه اليوم امارات كه در چاپ اين گزارش پيشقدم بود، زودتر از بقيه خبر بازگشت كريمي به الاهلي را چاپ كرد و سايت هواداران باشگاه الاهلي نيز با توجه به محبوبيت كريمي در بين هواداران اين باشگاه نظرسنجي‌اي به راه انداخت و جادوگر هم با رقم قابل توجهي براي بازگشت دوباره به الاهلي از سوي هواداران عربي‌اش روبه‌رو شد.
درست پس از همين صحبت‌ها، شايعه حضور علي كريمي در الاهلي خيلي زود از سوي بعضي از رسانه‌هاي داخلي نيز اعلام شد و با توجه به اتفاق‌هايي كه پس از ديدار پرسپوليس- الهلال افتاده بود خبر و شايعه حضور كريمي در الاهلي دهان به دهان چرخيد و جنبه رسمي‌تري به خود گرفت.
كريمي كه به شدت از شنيدن اين اخبار شوكه شده بود، ضمن گفت‌وگو با روزنامه اليوم بار ديگر در مورد صحبت‌هايش درباره ماجراي بازگشت به الاهلي توضيح مي‌دهد: من الاهلي را دوست دارم چون همه در الاهلي به من كمك كردند. من در اينجا با همه ارتباط خوبي داشتم و هنوز هم با برخي از آنها مثل احمدشاه (بازيكن سابق الاهلي و مديركنوني اين تيم) و بعضي ديگر از بازيكنان اين باشگاه ارتباط دارم. من گفتم كه اگر قرار باشد ‌به امارات برگردم، الاهلي را انتخاب مي‌كنم و به اين تيم برمي‌گردم... همين؟
 

مشروح خبر در ادامه مطلب...



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ 2 / 3 / 1391برچسب:, توسط پیمان ابراهیمی

منبع : وفا نیوز 2/3/1391

مخالفت شدید پلیس با راه‌اندازی قهوه‌خانه‌های ویژه زنان

image

راه‌اندازی قهوه خانه زنان پاسخ به کدام مطالبه مردم است

سردار اسماعیل احمدی مقدم روز دوشنبه در حاشیه ششمین همایش سراسری معاونان تربیت و آموزش ناجا در پاسخ به سوالی در مورد همراهی دستگاههای دیگر با پلیس برای اجرای طرح امنیت اخلاقی اظهار داشت: در خصوص طرح امنیت اخلاقی و امنیت اجتماعی ما مسئول ارزیابی فعالیت سایر دستگاه‌ها نیستیم اما احساس می‌کنیم بهترین همراهی را رسانه‌‌ها در پوشش خبری داشته‌اند. به طور کلی از عملکرد دستگاه‌ها در این زمینه راضی نیستیم.

مشروح خبر در ادامه مطلب...



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ 2 / 3 / 1391برچسب:, توسط پیمان ابراهیمی

منبع : ایلنا 2/3/1391

نوسان‌های نرخ ارز پس از مذاکرات 1+5 كاهش مي‌يابد

در حال حاضر نوسان در بازار بیشتر به دلیل دلال بازی‌ها است که منافع بیشتری از بابت نوسان نرخ ارز در کوتاه مدت حاصل می‌کند که به مراتب بیشتر از درآمدهای ناشی از تسعیر نرخ ارز است.

 

یک کار‌شناس بورس کالا گفت: نوسان‌های نرخ ارز پس از مذاکرات ۵+۱کاهش خواهد یافت.

پیام مومنی در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: اگر مذاکرات ۵+۱ به نتایج مثبتی دست یابد نرخ دلار در کوتاه مدت تثبیت خواهد شد و در بلند مدت نیز بنا بر عرضه و تقاضا نرخ واقعی دلار مشخص می‌شود.

وی با بیان اینکه قیمت دلار تاثیر زیادی بر بازار بورس دارد گفت: شاخص‌های بورس پس از پایان مذاکرات هسته‌ای چهارشنبه ایران با قدرت‌های غربی تغییر خواهد کرد.

مومنی افزود: نیاز صنایع صادراتی و وارداتی به آرامش و ثبات سیاسی، فاکتور اساسی برای بهینه شدن رویه‌های تأمین مالی از منابع داخلی و خارجی بوده و حال آنکه نوسان موجود در بازار ارز تأثیر بسزایی در این صنایع دارند.

وی گفت: در حال حاضر نوسان در بازار بیشتر به دلیل دلال بازی‌ها است که منافع بیشتری از بابت نوسان نرخ ارز در کوتاه مدت حاصل می‌کند که به مراتب بیشتر از درآمدهای ناشی از تغيیر نرخ ارز است.

 

ارسال در تاريخ 2 / 3 / 1391برچسب:, توسط پیمان ابراهیمی

منبع : ایرنا 2/3/1391

حاشیه های خواندنی نخستین ساعات سفر جلیلی و هیات همراه به بغداد

1391/03/01 - 11:31

بغداد- سعید جلیلی دبیر شورای عالی امنیت ملی كه برای مذاكره با گروه 1+5 دوشنبه شب عازم بغداد شده بود، همسفر آیت الله خوشوقت یكی از مراجع تقلید و نیز زائران ایرانی عتبات عالیات عراق بود.

مشروح خبر در ادامه مطلب....



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ 2 / 3 / 1391برچسب:, توسط پیمان ابراهیمی

منبع : خبرگزاری فارس 2/3/1391

 دقیقه معطلی در فرودگاه جده

پرسپولیسی‌ها پس از انگشت‌نگاری و چشم‌نگاری وارد عربستان شدند

خبرگزاری فارس: اعضای کاروان تیم فوتبال پرسپولیس پس از ۱۰۰ دقیقه معطلی در فرودگاه جده،سرانجام پس از انگشت‌نکاری و بازرسی کامل بدنی وارد عربستان شدند.

خبرگزاری فارس: پرسپولیسی‌ها پس از انگشت‌نگاری و چشم‌نگاری وارد عربستان شدند

مشروح خبر در ادامه مطلب...



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ 2 / 3 / 1391برچسب:, توسط پیمان ابراهیمی

منبع :پایگاه اطلاع رسانی آیت الله لطف االه صافی  1/3/1391

بسمه تعالي
محضر مرجع عاليقدر حضرت آيت الله العظمي صافي گلپايگاني دامت تأييداته
با عرض سلام و احترام؛
بفرماييد عضويت در شبكه‌هاي مجازي، مثل فيس بوك چه حكمي دارد؟
باتشكر و التماس دعا
جمعي از مؤمنين

 

 

 

بسم الله الرحمن الرحيم
عليكم السلام و رحمةالله
به طور كلي استفاده از فضاهاي مجازي براي جهات مشروع و صحيح كه موجب فساد عقيده و اخلاق نشود بلكه بتوان از آن در جهت تبليغ و ترويج معارف ديني استفاده كرد ‌مانعي ندارد بلكه مطلوب است، اما رفتن در سايت‌هايي كه باعث سست‌شدن عقيده و فساد اخلاق و يا ترويج باطل باشد، حرام است.
مؤمنين بايد در چنين فضاهايي كه افراد با اهداف متعددي فعاليت مي‌كنند و انديشه‌هاي گمراه‌كننده خود را تبليغ و ترويج مي‌نمايند، با همين وسائل و همين فضا، به شبهات آن‌ها پاسخ دهند و احكام اسلام و معارف اهل بيت عليهم‌ السلام را به همگان، ابلاغ نمايند و در اين خصوص از علماء ‌اعلام و اهل تخصص در كلام كمك بگيرند. انشاء الله موفق و مؤيد باشيد

10 صفر المظفر 1433

لطف الله صافي

ارسال در تاريخ 1 / 3 / 1391برچسب:, توسط پیمان ابراهیمی

منبع :سوره سینما 1/3/1391

پورسرخ در گفتگو با سوره سینما:
همه ایران مدیون خرمشهر است
 

  • بازیگر فیلم سینمایی «روز سوم» با اشاره به ضرورت حفظ خاطرات هشت سال دفاع مقدس، تاکید کرد همه ایران مدیون دلاوری‌های مردم خرمشهر است.


مشروح خبر در ادامه مطلب...

 

پایگاه خبری- تحلیلی سوره سینما، «روز سوم» به کارگردانی محمدحسین لطیفی از معدود آثار سینمای دفاع مقدس است که در دهه 80 ساخته شده و در جذب مخاطب موفق بوده است. فیلم با نگاه به ماجرایی واقعی ساخته شده و داستان خواهر و برادری است که در روزهای نخست حمله عراق به ایران در خرمشهر و در شرایطی سخت، گرفتار شده‌اند.


 

پوریا پورسرخ بازیگر یکی از نقش‌های اصلی این فیلم، حضور در «روز سوم» را بهترین نقش آفرینی‌اش در سینما می‌داند و این فیلم را در میان آثار شاخص سینمای دفاع مقدس قرار می‌دهد. این بازیگر به مناسبت فرارسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر درباره تجربه حضورش در «روز سوم» با خبرنگار پایگاه خبری- تحلیلی سوره سینما صحبت کرد.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ 1 / 3 / 1391برچسب:, توسط پیمان ابراهیمی

منبع :خبرگزاری فارس 1/3/1391

مجتبی جباری:
می‌خواهیم در اولین سوپر جام ایران برنده شویم/مشکلات حاشیه‌ای باعث شد قهرمان لیگ نشویم

خبرگزاری فارس: کاپیتان استقلال گفت: مصمم هستیم در اولین سوپر جامی که در ایران برگزار می‌شود برنده شویم.

خبرگزاری فارس: می‌خواهیم در اولین سوپر جام ایران برنده شویم/مشکلات حاشیه‌ای باعث شد قهرمان لیگ نشویم مشروح خبر در ادامه مطلب...


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ 1 / 3 / 1391برچسب:, توسط پیمان ابراهیمی

منبع : روزنامه کیهان 1/3/1391

خاتمي يادش آمد كه براندازي نظام غيرممكن است

وب سايت خاتمي اظهارات اخير وي را با ويرايش و حذف اظهارات خاتمي درباره ساختارشكنان و شركت در انتخابات مجلس منتشر كرد.


خاتمي چند روز پيش ديداري با برخي اصلاح طلبان داشت كه نكاتي از آن به بيرون درز كرد. وب سايت منسوب به خاتمي با چند روز تاخير گزيده اي از اظهارات خاتمي را منتشر كرد كه موضوع مربوط به شركت در انتخابات از متن آن حذف شده است.
مشروح خبر در ادامه مطلب...



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ 1 / 3 / 1391برچسب:, توسط پیمان ابراهیمی
منبع : شفا نیوز 1/3/1391
چاق ها نابارور می‌شوند؟!
 
 
 

ناباروری وضعیتی است كه توانایی فرد در زاد و ولد كاهش یافته یا از بین رفته باشد. اما این به این معنی نیست كه فرد مشكل جدی‌ای دارد یا كاملا عقیم است. ناباروری مشكل شایعی است. اغلب موارد مشخص‌كردن علت ناباروری مشكل است. مردان و زنان هر دو در معرض عوامل ایجاد كننده‌ی ناباروری هستند. این عوامل ممكن است ژنتیكی و یا محیطی باشند و یا مربوط به شیوه‌ی زندگی فرد باشند.

مشروح خبر در ادامه مطلب ...



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ 1 / 3 / 1391برچسب:, توسط پیمان ابراهیمی

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 10 صفحه بعد

<