دوستان عزیزچنانچه به نرم افزار یا بازی یا کتاب خلاصه هر چی که نیاز داشتید در قسمت ارسال نظر اعلام کنید تا برای دانلود شما عزیزان فراهم کنیم welcom to my weblog(peyman ebrahimi ahmad abad

دانلود فیلم,آهنگ,نرم افزار,بازی,عکس,کتاب آموزشی
دانلود فیلم,آهنگ,نرم افزار,بازی,عکس,کتاب آموزشی
Today news

منبع :روزنامه کیهان 31/2/1391

 

آن جوان در كنج اوين شما را فريب داد
«بنده و جنابعالي در خارج كشور برخلاف توهم، هيچ نيستيم».
اين مطلب را داريوش سجادي (همكار نشريات زنجيره اي و مقيم خارج) خطاب به تقي رحماني عضو گروهك ملي-مذهبي نوشت كه چند وقتي است به بهانه سازماندهي اپوزيسيون به پاريس گريخته است. سجادي در وبلاگ خود نوشت: اينكه آقاي رحماني مقيم اروپا شده، چيز غريب و عجيبي نيست و سالهاست كه كسري از اپوزيسيون و شبه اپوزيسيون به سنتي مسبوق به سابقه و بنا به هر دليل منطقي يا من درآوردي كشور را ترك و ضمن اقامت در خارج فعاليت سياسي خود را دنبال مي كنند. هر چند شخصا ماهيت اپوزيسيون خارج از كشور را از حيث اصالت و محتوا قابل مناقشه مي دانم اما فعلا وارد اين بحث نشده و روي سخن را تنها معطوف به چيستي مهاجرت نامفهوم جناب آقاي تقي رحماني مي دارم. آقاي رحماني بنده شما را نمي فهمم و اقدام شما را جو زدگي و هيجان زدگي مي دانم.
اين عضو تيم مديريت شبكه ماهواره اي هما اضافه كرد: شما در مرقومه خود درباره چرايي تن دادن به هجرت بنقل از يك جوان هم سلول با خود در اوين فرموده ايد كه ايشان به شما گوشزد كرده «نبايد به زندان مي آمدي. بايد به خارج مي رفتي. زندان براي تو تكرار است. تو براي ما حرف ها و عمل نو داشتي. نسل من از تو چيزهاي نو و جديد ديده است و در خارج مفيدتر هستي». اما صادقانه اجازه فرمائيد برخلاف آن جوان اينجانب نيز به سهم خود و برادرانه و به تلخي نكته اي را خدمت تان گوشزد كنم. بنده و جنابعالي و ايضا ديگر افراد مقيم خارج از كشور كه هر يك به سهم و توان و بضاعت و استعداد خود گوشه اي از سياست را گرفته اند و گرفته ايم برخلاف توهم آن جوان كنج اوين، «هيچ» نيستيم. تنها ضريب هيچ بودن مان است كه ما را از يكديگر متفاوت مي كند و قطعا بيش ترين سهم از آن هيچ ها متعلق به اينجانب است.
سجادي نوشت: ان شاءالله خداوند به جنابعالي طول عمر با عزت و سلامت عطا بفرمايند اما باور بفرمائيد اگر مشيت خداوند بر اين قرار بگيرد كه همين لحظه جنابعالي و بنده جان را به جان آفرين تسليم كنيم! به قطع و يقين مطمئن باشيد هيچ خسراني در نظام خلقت واقع نخواهد شد و چرخ هستي از حركت نايستاده و جهان خود را مواجه با هيچ خلائي نخواهد ديد! قصد طعنه و تحقير نيست اما چاره اي جز تن دادن به واقعيت نيست و جنابعالي و قطعا بنده و ديگر خارج نشينان محلي از اعراب و جدي گرفته شدن را نداريم لااقل گوشزد هوشمندانه و مقرون به صحت همرزمتان جناب آقاي دكتر ملكي را پيش خود بازخواني فرمائيد كه به صراحت فرمودند؛ «اپوزيسيون خارج از كشور قصه است... اگر كسي مي خواهد واقعا مبارزه كند بايد در ايران مبارزه كند و هزينه اش را هم بپردازد».

ارسال در تاريخ 1 / 2 / 1391برچسب:, توسط پیمان ابراهیمی

منبع : روزنامه جام جم 31/2/91

ليگ قهرمانان اروپا
چلسي قهرمان شد
جام جم آنلاين: دیدار مهیج و ماراتن گونه بایرن مونیخ و چلسی در فینال لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا با برتری آبي پوشان لندني در ضربات پنالتی و قهرمانی نماینده انگلیس همراه شد.

این پیكار حساس شنبه شب در ورزشگاه «آلیانس اره نا» و به میزبانی بایرن مونیخ در حالی برگزار شد كه طی آن ، دو تیم در پایان 120 دقیقه تلاش به تساوی یك بر یك رسيدند.

در ضربات پنالتی تیم چلسی با حساب 4بر3 پیروز شد و برای نخستین بار این جام معتبر اروپایی را به خانه برد.

نیمه نخست این دیدار بدون گل سپری شد اما در وقت دوم بایرن مونیخ كه برای پیروزی در نیمه دوم اسب خود را زین كرده بود، با در اختیار گرفتن توپ و میدان ، تاكتیك برتر خود را بر چلسی دیكته كرد اما مدافعان حریف با دفاع چند لایه مانع از فروپاشی دروازه می شدند.

مشروح خبر در ادامه مطلب...



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ 1 / 2 / 1391برچسب:, توسط پیمان ابراهیمی

منبع :روزنامه مردم سالاری 28/2/1391

 
 

 گروه اقتصادي- شهاب کاشفي: با نزديک شدن به زمان اجراي فاز دوم طرح هدفمندي يارانه‌ها، سناريوهاي مختلف براي قيمت بنزين نيز به تدريج روشن‌تر مي‌شود؛ هر چند که هنوز هر آنچه در مورد تعيين قيمت بنزين از اول خرداد مطرح مي‌شود گمانه‌زني است. با اين وجود مي‌توان با کنار هم قرار دادن سناريو‌ها، تحليلي نزديک به واقعيت در مورد قيمت بنزين پيدا کرد. روز گذشته يک منبع آگاه گفت: دولت در نوع مدل اجراي افزايش قيمت بنزين در گام دوم هدفمندي به جمع بندي نهايي رسيده است و پيشنهاد بنزين نيمه يارانه‌اي 480 تا 500 توماني در دست بررسي نهايي است.

مشروح خبر در ادامه مطلب...



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ 28 / 2 / 1391برچسب:, توسط پیمان ابراهیمی

منبع : روزنامه کیهان 28/2/1391 

ماموران عمليات رواني اسرائيل سينه خيز رفتند! (خبر ويژه)

يك تيم پژوهشي نابغه! اسرائيل به كشف مهمي درباره مردم ايران نايل آمده است. آنها مي گويند كشف كرده اند كه ايراني ها باورمندترين مردم خاورميانه به مردم سالاري و دموكراسي هستند!!
به گزارش روزنامه وال استريت ژورنال، يك تيم پژوهشي صهيونيست از طريق تماس هاي تلفني اقدام به نظرسنجي از مردم 48 كشور از جمله ايران كرده اند. يووال پورات مديريت اين پروژه كه استراتژيست اسرائيلي معرفي مي شود در گزارش خود نوشت: اين پژوهش از طريق تماس هاي تلفني با ايرانيان در اواخر سال 2011 و اوايل 2012 انجام شده و نزديك به هزار شهروند ايراني از 31 استان اين كشور، از گروه هاي مختلف سني و قومي و از سطوح مختلف تحصيلي در اين نظرسنجي مشاركت كرده اند.

مشروح خبر در ادامه مطلب...



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ 28 / 2 / 1391برچسب:, توسط پیمان ابراهیمی

منبع :جام جم آن لاین  28/2/1391

خروج پرسپوليس از برزخ
جام جم آنلاين: پرسپوليس با نمايش خوب و قابل قبول خود مقابل الشباب امارات و صعود به مرحله حذفي ليگ قهرمانان آسيا، از برزخ التهاب‌هاي دروني خارج شد تا به نوعي براي تيم الاتحاد عربستان زنگ خطر را به صدا در آورد.
هر چند در صورت صعود بعنوان تيم اول، پرسپوليس مي‌توانست روز سوم خرداد ماه و در تهران پذيراي حريف مرحله يك هشتم نهايي خود در اين مرحله از رقابت‌ها باشد، اما به هر حال براي تيمي كه با هدف و برنامه در بازي‌ها حاضر باشد، هيچ تفاوتي نخواهد داشت كه در خانه از رقبايش ميزباني كند، يا در زمين حريفان به مهماني برود.
مشروح خبر در ادامه مطلب...
 


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ 28 / 2 / 1391برچسب:, توسط پیمان ابراهیمی

منبع شفا نیوز   28/2/1391 

استقرار اتوبوس آمبولانس‌ اورژانس در میادین بزرگ تهران

 

به گزارش وب­دا مدیر روابط عمومی اورژانس تهران با اشاره به تشدید آلودگی هوا در تهران اظهار داشت: افرادی از جمله کودکان، زنان باردار، سالمندان و بیماران قلبی و عروقی به طور جد از تردد در خیابان‌های تهران تا اطلاع ثانوی پرهیز کنند.
حسن عباسی افزود: افراد از ترددهای غیرضروری در شهر به دلیل تشدید بیماری تنفسی و قلبی و عروقی پرهیز کنند و در این زمینه اورژانس تهران در 4 میدان بزرگ پایتخت از جمله میدان امام حسین(ع)، ولی‌عصر(عج)، انقلاب و آزادی اتوبوس آمبولانس مستقر کرده‌ است.

مشروح خبر در ادامه مطلب....



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ 28 / 2 / 1391برچسب:, توسط پیمان ابراهیمی

منبع :خبرگزاری جمهوری اسلامی  28/2/1391

1391/02/28 - 09:34همایش اقتصاد مقاومتی

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، قرار است ' مهدی غضنفری ' وزیر صنعت ، معدن و تجارت و ' رستم قاسمی ' وزیر نفت نیز در این مراسم حضور یابند .

حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با كارآفرینان سراسر كشور در تاریخ 16/6 / 89 تصریح كردند كه برای مقابله با تحریم ها لازم است تا یك 'اقتصاد مقاومتی ' ایجاد كنیم.

مشروح خبر در ادامه مطلب....



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ 28 / 2 / 1391برچسب:, توسط پیمان ابراهیمی

منبع : اکو نیوز  28/2/1391

حمله سایبری به یک شرکت نفتی ایران

 

اکونیوز:پس از حمله ناموفق سایبری به سامانه اینترنت، اینترانت و مخابراتی مجموعه وزارت نفت در روزهای نخست اردیبهشت ماه سالجاری، یک گروه از هکرهای عربستان سعودی به سایت یکی از شرکتهای نفتی ایران حمله کرد.

مشروح خبر ادامه مطلب...



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ 28 / 2 / 1391برچسب:, توسط پیمان ابراهیمی

28/2/1391 منبع :خبرگزاری مهر

اغفال زنان در سایت های همسریابی / جزئیات جنایت هولناک در تبریز

اغفال زنان در سایت های همسریابی، قتل مرد میانسال به دست دختر معتاد ، جزئیات قتل هولناک در تبریز و نجات زن جوان از دستان مرد شیطان صفت از مهمترین اخبار حوادث این هفته بود.

اغفال زنان در سایت های همسریابی

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین خبر این هفته مربوط به دستگیری مجرم اینترنتی است که در سایت های همسریابی زنان را شناسائی می کرد و پس از کلاهبرداری میلیونی از طعمه هایش ناپدید می شد.

مشروح خبر در ادامه مطلب...



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ 28 / 2 / 1391برچسب:, توسط پیمان ابراهیمی

28/2/1391   منبع : خبرگزاری مهر

استقلال با شکست "نسف" حریف سپاهان شد/

 صعود تمامی نمایندگان ایران تیم فوتبال استقلال با برتری مقابل نسف قارشی ازبکستان به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا صعود کرد تا در این مرحله از رقابت‌ها به مصاف سپاهان، دیگر نماینده فوتبال کشورمان برود.

مشروح خبر در ادامه مطلب ...



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ 28 / 2 / 1391برچسب:, توسط پیمان ابراهیمی

28/2/1391  منبع فارس نیوز

صبح امروز
دو مهندس ایرانی ربوده شده در سوریه وارد تهران شدند

خبرگزاری فارس: دو مهندس ایرانی ربوده شده در سوریه صبح امروز (پنجشنبه) وارد تهران شدند.

خبرگزاری فارس: دو مهندس ایرانی ربوده شده در سوریه وارد تهران شدند 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس، دو نفر از مهندسان ایرانی ربوده شده در سوریه که چهارشنبه در ترکیه تحویل مقامات کشورمان شدند، صبح امروز (پنجشنبه) از طریق استانبول وارد فرودگاه امام خمینی (ره) شدند.

مشروح خبر در ادامه مطلب ...



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ 28 / 2 / 1391برچسب:, توسط پیمان ابراهیمی

منبع :همشهری آن لاین

آشنایی با روش تهیه قیمه نخود - غذای محلی یزد

آشنایی با روش تهیه قیمه نخود - غذای محلی یزد

قیمه نخود یکی ا چندین غذای سنتی و محلی یزدی‌ها است.


مواد لازم:

نخود (نخود خیس خورده) : 200 گرم

گوشت گوسفند (تکه تکه شده) : 200 گرم

رب گوجه‌فرنگی : 2 قاشق سوپ‌خوری

لیمو عمانی : 5 عدد

روغن : یک فنجان

زعفران دم کرده :یک چهارم فنجان

سیب زمینی : 200 گرم

پیاز داغ عسلی : 4 قاشق سوپ‌خوری

زردچوبه : به مقدار لازم

نمک و فلفل : به مقدار لازم

طرز تهیه:

* ابتدا مقداری آب روی گوشت تکه تکه شده بریزید و آنها را نیم پز کنید .

* نخود‌ها را دو روز قبل خیس و آب آن را عوض کنید .

* زعفران دم کرده را به آن بیفزایید و به هم بزنید .

* وقتی گوشت نیم پز شد نخود ، پیاز سرخ شده ، نمک ، فلفل و لیمو عمانی را اضافه کنید و بگذارید به طور کامل بپزد حرارت را کم کنید که غذا جا بیفتد . می‌توان به جای لیمو عمانی از آبلیمو استفاده کرد .

هنگام کشیدن غذا سیب زمینی‌های سرخ شده را اضافه کنید.

ارسال در تاريخ 27 / 2 / 1391برچسب:, توسط پیمان ابراهیمی

منبع :روزنامه شرق   27/2/1391

  • احتمال تعطیلی پایتخت

  • كرمانشاه، زنجان، لرستان، همدان، اردبيل، ايلام و كردستان درگير گردوغبار عربي

    گروه جامعه، صدرا محقق: گردوغبار قصه تكراري و هرروز ساكنان شهرها و روستاهاي غرب و جنوب‌غرب كشور است. اما هر چند‌وقت يك‌بار باد كه بيشتر مي‌وزد خاك بلند شده از سرزمين‌های عربي تا قلب ايران و تهران ِ پايتخت هم مي‌رسد. مثل ديروز و امروز، آن‌طور كه نشانگرهاي كنترل كيفيت هواي پايتخت نشان مي‌دهند وضعيت هواي تهران در شرايط هشدار و اضطرار قرار گرفته است. علاوه بر اين، گردوغبار روز گذشته آنچنان زياد بود كه برخي مدارس در كردستان را به تعطيلي كشاند و عمق ديد در شهر بيجار در اين استان را به كمتر از صدمتر رساند. همچنين گردوغبار عربي روز گذشته براي اولين‌بار هواي استان اردبيل در دورترين نقطه شمالي كشور را نيز به آلودگي شديد كشاند. علاوه بر اين شهرهاي استان‌هاي خوزستان، كرمانشاه، چهارمحال و بختياري، ايلام و جنوب آذربايجان‌غربي هم مثل هميشه پذيراي اين ميهمان ناخوانده و مزاحم عربي بودند

مشروح خبر در ادامه مطلب



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ 27 / 2 / 1391برچسب:, توسط پیمان ابراهیمی
منبع :جام جم آن لاین  27/2/1391
«شبکه» روي پرده 16 سينما
جام جم آنلاين: فیلم سینمایی "شبکه" ساخته مرحوم ایرج قادری از صبح امروز 27 اردیبهشت ماه با 16 سینما روی پرده می‌رود.

 فیلم شبكه از امروز در سینماهای آزادی، قدس، اریکه ایرانیان، پردیس ملت، پردیس زندگی، پارس، کارون، ماندانا، فلسطین، مرکزی، خانواده، کیان، راگا، تماشا، جوان و پامچال روی پرده می‌رود.

"شبکه" درباره انتشار فیلم‌های خصوصی افراد است و اتفاقاتی پیرامون این موضوع را به تصویر می‌‌کشد؛ فیلمنامه "شبکه" را عبدالرضا منجزی نوشته است و نیما شاهرخ‌شاهی، ماه‌چهره خلیلی، امیرعلی رنجبر، افسانه پاکرو، اکبر عبدی، ایرج قادری و سیروس گرجستانی از جمله بازیگران آن هستند.

عوامل تولید "شبکه" كه نام قبلی‌اش "مصادره" بود نيز عبارتند از: فرج حیدری، مدیر فیلمبرداری، بابک اخوان، صدابردار؛ نوید فرح‌‌مرزی، طراح صحنه و لباس؛ مهین نویدی، طراح چهره‌پردازی؛ سوسن دین‌محمد، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز و حبیب اسماعیلی تهیه‌کننده.(مهر)

ارسال در تاريخ 27 / 2 / 1391برچسب:, توسط پیمان ابراهیمی

منبع :خبرگزاری مهر  27/2/1391

   

         

 

تکذیب گفتگوی فرمانده نیروی قدس با نصرالله/ خبرسازی انحرافی کار صهیونیست هاست
فرمانده نیروی قدس سپاه اخبار منتشر شده در برخی سایت ها مبنی بر گفتگوی وی با سید حسن نصرالله در خصوص پیشگیری از حمله پیش دستانه به رژیم صهیونیستی و جلوگیری برخی دیدگاه های افراطی را دروغی بزرگ و خبرسازی انحرافی توسط صهیونیست ها دانست.

به گزارش خبرگزاری مهربه نقل ازسپاه نیوز در پی انتشار برخی اخبار مبنی بر درخواست سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه از دبیر کل حزب الله لبنان در خصوص پیشگیری از حمله پیش دستانه به رژیم صهیونیستی و جلوگیری برخی دیدگاه های افراطی، روابط عمومی کل سپاه این خبر را تکذیب کرد.

به گزارش سپاه نیوز؛ براساس تماس به عمل آمده، سرلشکر سلیمانی این خبر را دروغی بزرگ و خبرسازی انحرافی توسط صهیونیست ها دانست.
 

ارسال در تاريخ 27 / 2 / 1391برچسب:, توسط پیمان ابراهیمی

منبع :سایت شبستان  27/2/1391

ا نماز اول وقت با توجه عاملی است که انسان را عروج می دهد! ا

پرسیدم که لابد نماز خوب دیگر؟ گفتند: خب، بله؛ نماز درست و حسابى با توجه، در اول وقت. اگر این را کسى مراعات بکند، این خودش یک عاملى است که انسان را عروج می‌دهد و به مراتب بالاى توحیدى می‌رساند. یکى این.  مشروح خبر در ادامه مطلب

 

 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ 27 / 2 / 1391برچسب:, توسط پیمان ابراهیمی

منبع :خبرگزاری بین اللملی زنان و خانواده   27/2/1391

نگاهي اجمالي به ميزان تأثير پذيري زنان امروز از زندگي حضرت فاطمه (س)

معيارهاي رعايت عدالت بين زن و مرد کدامند

image

خبرگزاري بين المللي زنان (وفا) : درسال هاي اخير بويژه طي 7- 8 سال گذشته، از سوي عوامل بيگانه يا برخي محافل و افراد ساده انديش و بعضاً مغرض جامعه، در رابطه با نقش زن مباحث و نظراتي مطرح شده است که گاهي حتي طرفداران واقعي حقوق زن را نيز، متعجب و در مرز ترديد و تشکيک قرار داده است.

در اين رابطه مي توان افراد مورد نظر را در سه طبقه کلي به شرح ذيل دسته بندي کرد:
گروه اول را فرصت طلباني تشکيل مي دهند که با تکيه و تاکيد بر نگرشي کاملاً فمنيستي و البته بسيار زيرکانه و با ظرافت، به هدايت اين جريان پرداخته و خود را در حالي مدافع حقوق زنان معرفي مي کنند که اعمال و رفتارشان، حکايت از ارتباط آنان با جريانات پشت پرده و مجريان پروژه تهاجم فرهنگي دارد.

مشروح خبر در ادامه مطلب



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ 27 / 2 / 1391برچسب:, توسط پیمان ابراهیمی

منبع :خبر گزاری جمهوری اسلامی ایران   27/2/1391

1391/02/27 - 04:21

توافق 500 میلیون دلاری با چین برای طراحی خودرو درایران

تهران - رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) از توافق 500 میلیون دلاری با یك شركت چینی برای طراحی خودرو در ایران خبر داد. مشروح خبر در ادامه مطلب...



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ 27 / 2 / 1391برچسب:, توسط پیمان ابراهیمی

منبع : اکو نیوز  27/2/1391

کدام کشورها بیشترین واردات را از ایران دارند؟

 

اکونیوز:براساس آمار گمرک 50 کشور جهان بیشترین واردات را از ایران دارند.

 

به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران(econews.ir)، چین بزرگترین وارد کننده کالا از ایران است؛ به طوری که سال گذشته ارزش صادرات ایران به این کشور به بیش از 5.6 میلیارد دلار رسیده است.
چین هم اکنون 38 درصد وزن و 16 درصد صادرات کالای ایران را به خود اختصاص داده است.
بر این اساس عراق و امارات متحده عربی درجایگاه دوم و سوم صادرات کالای ایران قرار گرفته‌اند؛ به طوری که این دو کشور به ترتیب 5.1 و 4.5 میلیارد دلار کالا از ایران طی سال گذشته وارد کرده‌اند.
هندوستان،‌افغانستان، ترکیه، کره، سنگاپور،‌اندونزی و پاکستان در رده‌های چهارم تا دهم واردات کالا از ایران قرار دارند.
پنج کشور عمده‌ای که در آخر فهرست صادرات کالای ایرانی قرار گرفته‌اند، کانادا، جیبوتی،‌ کنیا،‌ آفریقای جنوبی و قرقیزستان هستند.
به طور کلی ایران در سال گذشته بیش از 33.7 میلیارد دلار کالا صادر کرده که این میزان از نظر وزن به 66 میلیون تن رسیده است. این رقم از نظر ارزش نسبت به سال 1389 حدود هفت میلیارد دلار و از نظر وزنی حدود شش میلیون تن افزایش داشته است.

ارسال در تاريخ 27 / 2 / 1391برچسب:, توسط پیمان ابراهیمی
 

تعویض کارت پایان خدمت معمولی به هوشمند

نیروی انتظامی مجاز به تعویض و تبدیل کارت پایان خدمت معمولی به هوشمند شد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، نمایندگان در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی و در ادامه بررسی بخش هزینه ای لایحه بودجه ۹۱ کل کشور با الحاقی شماره ۳ این لایحه موافقت کردند.

براساس الحاقی شماره ۳ به نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اجازه داده می شود نسبت به تعویض و تبدیل کارت‌های پایان خدمت معمولی به هوشمند اقدام و به ازای هر کارت، یکصد هزار (۱۰۰.۰۰۰) ریال دریافت و به حساب خزانه داری کل کشور واریز نماید. وجوه حاصله از محل اعتبار ردیف ۹۹-۵۳۰۰۰۰ بابت تامین هزینه‌های متعلقه دراختیار نیروی انتظامی قرار می‌گیرد./

ارسال در تاريخ 27 / 2 / 1391برچسب:, توسط پیمان ابراهیمی


منبع :برنا نیوز  27/2/1391


 
 

 
ارسال در تاريخ 27 / 2 / 1391برچسب:, توسط پیمان ابراهیمی
با همسر عصبانی چطور برخورد کنیم؟
با همسر عصبانی چطور برخورد کنیم؟
استرس، ناامیدی و ترس، مردان را عصبانی می كند. می توانید به همسرتان بگویید كه با اینكه می دانید او این روزها چه استرس فراوانی دارد و این مسئله او را عصبی كرده است، اما این موضوع باعث شده كه رابطه زناشویی تان نیز تحت تأثیر قرار گیرد.
منبع : شفا نیوز  27/2/1391  مشروح خبر در ادامه مطلب
 
 

 


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ 27 / 2 / 1391برچسب:, توسط پیمان ابراهیمی

افزایش 100درصدی سرمایه همراه اول

 مشروح خبر در ادامه مطلب...
منبع : بورس نیوز

 

 

www.boursenews.org : افزایش 100درصدی سرمایه همراه اول

 

مدیرعامل شرکت فرابورسی همراه اول با اعلام شعار ۵ سال آینده این شرکت با عنوان محبوب‌ترین شرکت ایرانی از افزایش سرمایه‌ای صد درصدی و اجرای پروژه ۶۰۰ میلیارد تومانی در سال جاری خبر داد.

 به گزارش ایران بورس نیوز به نقل از فارس؛ وحید صدوقی در جریان برگزاری نشست مطبوعاتی امروز خود با حدود 110 خبرنگار حوزه‌های بازار سرمایه و ارتباطات ضمن تشریح عملکرد سال گذشته این شرکت مهم‌ترین برنامه‌های مدنظر را اعلام کرد.

 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ 27 / 2 / 1391برچسب:, توسط پیمان ابراهیمی

آموزش لینوکس مهندس حاجی غلامعلی

لینوکس یک سیستم عامل آزاد و باز متن است که تحت مجوز GNU/GPL منتشر شده است. باز متن به این معنی که هر شخصی آزاد است تا از آن استفاده کند ،‌آن را تغییر دهد و حتی می‌تواند آن را دوباره توزیع کند.لینوکس در سال ۱۹۹۱ در دانشگاه هلسینکی فنلاند توسط یک دانشجوی جوان به نام لینوس تروالدز نوشته شد. تروالدز در اصل با Minix (که‌یک شبه یونیکس خلاصه شده است.) کار می کرد ،‌اما تصمیم گرفت تا سیستم عاملی دلخواه خود و بر اساس UNIX خلق کند و این ماجرا با انتشار نسخه‌ی 0.02 در سال ۱۹۹۱ توسط او آغاز شد که در زمان نوشتن این مقاله آخرین نسخه‌ی پایدار آن 2.6 می باشد.لینوس ترووالدز طی یک نامه‌ی الکترونیکی خبر نوشتن سیستم عامل بازمتن خود را اعلام کرد ، طولی نکشید که صدها نفر از سراسر دنیا خواهان کار با این سیستم عامل باز متن (Open Source ) که به UNIX شباهت داشت شدند و شروع به توسعه‌ی ان کردند.امروزه توزیع های فراوانی از لینوکس و جود دارد که از هسته و نرم افزار های آزاد (Free Software) همراه هسته تشکیل می شوند. همه‌ی این توزیع ها از یک هسته‌ی واحد به نام لینوکس استفاده می کنند.اگر بخواهیم دقیق تر توضیح بدهیم ، لینوکس یکسری کد است و ارتباط بین سخت افزار ها و نرم افزار ها را برقرار می کند (به عنوان هسته‌یا کرنل) و یک توزیع لینوکس (که در زبان عام به ان لینوکس می گویند) شامل هسته و تعداد زیادی نرم بازمتن می باشد مانند توزیع های ردهت (Redhat) ، دبیان ( debian ) ، اسلاکویر( Slackware) وجینتو(Gentoo).شایان ذکر است که امروزه برای راحتی به توزیع های لینوکس همان لینوکس گفته می شود که البته صحیح آن گنو/لینوکس می باشد ، چرا که بیشتر نرم افزار های استفاده شده در این توزیع ها تحت مجوز های گنو انتشار یافته اند، بنابراین این از این پس هر جا که از لینوکس نام می بریم منظورمان همان توزیع های گنو/لینوکس است مگر ان که صریحا به هسته‌ی لینوکس اشاره کنیم .

منبع :سایت آغازه

ارسال در تاريخ 26 / 2 / 1391برچسب:, توسط پیمان ابراهیمی

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «بوسیدن روی ماه» تاکید کرد اگر کارگردانی نسبت به موضوع فیلمش اعتقاد نداشته باشد، اثری اخلاقی خلق نمی‌شود.


 

 

 


 

منوچهر محمدی درباره اهمیت و تاثیرگذاری سینما در رفتارها و اخلاق‌های اجتماعی به خبرنگار پایگاه خبری- تحلیلی سوره سینما گفت: سینما هنری است که قابل الگوسازی را در جامعه دارد، اگر یک فیلم با توانایی تخصص و اعتقادات ساخته شود و بتواند در جامعه علاقه ایجاد کند می‌تواند در کوچکترین کنش‌های اجتماعی تاثیرگذار و الگوساز و منعکس کننده اخلاقیات در افراد جامعه باشد. مشروح خبر در ادامه مطلب

منبع : سایت سوره سینما



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ 26 / 2 / 1391برچسب:, توسط پیمان ابراهیمی
در گفت‌و‌گوی تفصیلی با فارس
فرزین از ابعاد فاز دوم هدفمندی یارانه ها می گوید/ پاسخ به ابهامات و نگرانی‌ها

خبرگزاری فارس: محمدرضا فرزین معاون وزیر اقتصاد و دبیر ستاد هدفمندی یارانه‌ها در گفت‌و‌گو با فارس ابعاد تازه‌ای از اجرای فاز دوم هدفمندی را مطرح و به برخی ابهامات مطرح به خصوص در جریان تصویب گام دوم هدفمندی در کمیسیون تلفیق پاسخ گفته است مشروح خبر در ادامه مطلب

خبرگزاری فارس: فرزین از ابعاد فاز دوم هدفمندی یارانه ها می گوید/ پاسخ به ابهامات و نگرانی‌ها منبع : فارس نیوز 26/2/1391


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ 26 / 2 / 1391برچسب:, توسط پیمان ابراهیمی
 

حضرت آيت الله خامنه‌اي:مظاهر خودنمایی و بدحجابی، آثار مخرب و ماندگاری براخلاق و جامعه دارد

در سالروز ميلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله عليها بانوي حيا و پاكدامني،‌حسينيه امام خميني، سيراب از فضائل و مناقب كوثر نبوي شد. در اين مراسم معنوي، تعدادي از مداحان اهل بيت عليهم السلام سروده هايي در بيان شأن و عظمت دخت گرامي پيامبر اكرم، و نيز ذريّه ايشان حضرت امام خميني (ره) قرائت كردند.

منبع : ایسنا   مشروح خبر در ادامه مطلب    25/2/1391



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ 25 / 2 / 1391برچسب:, توسط پیمان ابراهیمی

محققان پزشكي هسته‌يي ايران به روش درمان نوروبلاستوما از شايع‌ترين سرطان‌هاي كودكان دست يافتند.

url.jpg  

به گزارش خبرنگار پژوهشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، نوروبلاستوما توموري با منشا سلولهاي عصبي است كه به طور معمول در غده آدرنال و گانگليون‌هاي رشته سمپاتيك ديده مي شود. اين تومور شايعترين تومور بدخيم دوران شير خوارگي و چهارمين تومور در دوره كودكي است.

منبع : ایسنا

مشروح خبر در ادامه مطلب     25/2/1391



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ 25 / 2 / 1391برچسب:, توسط پیمان ابراهیمی
 

میر تاج الدینی با حذف یارانه نان و برق مخالفت کرد

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان این که مجلس باید به دنبال هدفمندی یارانه ها باشد نه حذف یارانه ها، گفت: همکاران ما در مجلس شورای اسلامی نباید پیشنهادی در جهت حذف یارانه ها دهند چرا که حذف یارانه نان و برق، مشکلات زیادی را در جامعه ایجاد می کند.
به مشروح خبر در ادامه مطلب...

منبع : dolat.ir   

25/2/1391



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ 25 / 2 / 1391برچسب:, توسط پیمان ابراهیمی

کارگردان فیلم سینمایی «راه بهشت» این فیلم را مناسب اکران در ماه رمضان دانست.


مشروح خبر در ادامه مطلب  منبع سوره سینما   25/2/1391

مهدی صباغ‌زاده درباره زمان اکران فیلم سینمایی «راه بهشت» به خبرنگار پایگاه خبری – تحلیلی سوره سینما گفت: با توجه به فضای متفاوتی که این فیلم دارد برای اکران ماه رمضان بسیار مناسب است و در اکران رمضان می‌تواند تاثیر بیشتری بر جامعه داشته باشد.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ 25 / 2 / 1391برچسب:, توسط پیمان ابراهیمی
 دبیر شورای عالی امنیت ملی هشدار داد: اشتباه محاسباتی غرب مانع موفقیت گفت‌وگوها است
مقام های غربی دست از راهبرد فشار و ادعاهای نادرست بردارند

خبرگزاری فارس: دبیر شورایعالی امنیت ملی در دیدار با نخست وزیر اسبق فرانسه هشدار داد: زمان برای راهبرد فشار به پایان رسیده است.مقام‌های غربی دقت کنند برخی اظهارات غیر سازنده است.

خبرگزاری فارس: مقام های غربی دست از راهبرد فشار و ادعاهای نادرست بردارند مشروح خبر در ادامه مطلب
منبع : فارس نیوز  25/2/1391


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ 25 / 2 / 1391برچسب:, توسط پیمان ابراهیمی
سپاهان برای سومین بار متوالی قهرمان شد
طلایی‌پوشان اصفهان بر بام فوتبال ایران

خبرگزاری فارس: تیم فولادمبارکه سپاهان برای سومین بار متوالی در مسابقات لیگ برتر فوتبال قهرمان شد.

خبرگزاری فارس: طلایی‌پوشان اصفهان بر بام فوتبال ایران مشروح خبر در ادامه مطلب
منبع : فارس نیوز   23/2/1391


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ 23 / 2 / 1391برچسب:, توسط پیمان ابراهیمی

احمدی‌نژاد در جمع مردم مه‌ولات:
برخی کشورها برای مقابله با ایران 60 میلیارد دلار سلاح خریده‌اند

احمدی نژاد

خبرگزاری فارس: رئیس جمهور تأکید کرد: برخی برای مقابله با مردم ایران از اربابان خود 60 میلیارد دلار سلاح می‌خرند و زبان آنها چندین کیلومتر در مقابل ملت ایران دراز است

منبع : فارس نیوز  23/2/1391



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ 23 / 2 / 1391برچسب:, توسط پیمان ابراهیمی

دیدار قالیباف با مراجع عظام تقلید در قم

شهردار تهران در ديدار با مراجع عظام قم، گزارشی مبسوط از عملکرد حوزه‌های مختلف شهرداری تهران در سال گذشته پرداخت

ایلنا: شهردار تهران که به منظور دیدار با مراجع عظام تقلید و علمای بزرگوار به شهر مقدس قم سفر کرده است صبح امروز با آیت الله العظمی ناصر مکارم شیرازی و آیت الله محمد یزدی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ايلنا، شهردار تهران در این دیدار‌ها ضمن ارایه گزارشی مبسوط از عملکرد حوزه‌های مختلف شهرداری تهران در سال گذشته به تشریح برنامه‌ها و اقدامات سال جاری شهرداری پرداخت.

بر اساس این گزارش شهردار تهران در ادامه سفر خود به شهر مقدس قم عصر امروز نیز با برخی از مراجع عظام دیدار و گفتگو خواهد کرد.
 

منبع :ایلنا   22/2/1391

ارسال در تاريخ 22 / 2 / 1391برچسب:, توسط پیمان ابراهیمی

 دیدار قالیباف با مراجع عظام تقلید در قم

شهردار تهران در ديدار با مراجع عظام قم، گزارشی مبسوط از عملکرد حوزه‌های مختلف شهرداری تهران در سال گذشته پرداخت

ایلنا: شهردار تهران که به منظور دیدار با مراجع عظام تقلید و علمای بزرگوار به شهر مقدس قم سفر کرده است صبح امروز با آیت الله العظمی ناصر مکارم شیرازی و آیت الله محمد یزدی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ايلنا، شهردار تهران در این دیدار‌ها ضمن ارایه گزارشی مبسوط از عملکرد حوزه‌های مختلف شهرداری تهران در سال گذشته به تشریح برنامه‌ها و اقدامات سال جاری شهرداری پرداخت.

بر اساس این گزارش شهردار تهران در ادامه سفر خود به شهر مقدس قم عصر امروز نیز با برخی از مراجع عظام دیدار و گفتگو خواهد کرد.
 

منبع :ایلنا   22/2/1391

ارسال در تاريخ 22 / 2 / 1391برچسب:, توسط پیمان ابراهیمی

 

رئیس جمهور: ملت عزیز یکی-دو ماه به بازار نروند تا عده ای نامرد آرزوهایشان را به گور ببرند

دولت - رئیس جمهور در یکصدمین سفر استانی به خراسان رضوی سفر کرد و صبح پنجشنبه در صحن جامع رضوی در جمع زائران و مجاوران حرم امام رضا(ع) سخن گفت.به گزارش خبرآنلاین، رئیس جمهور در جریان تشریح طرح هدفمندی یارانه ها با رد قیمت دو هزار تومانی هر لیتر بنزین تلویحا اعلام کرد در پایان طرح هدفمندی قیمت بنزین کمتر از هزار تومان خواهد بود



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ 22 / 2 / 1391برچسب:, توسط پیمان ابراهیمی
 
پیشنهاد یک میلیون دلاری پرسپولیس به روبرتو باجوی عرب‌ها

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال پرسپولیس با پیشنهاد عجیب یک میلیون دلاری خواهان جذب بازیکن تیم ملی الجزایر شد.مشروح خبر در ادامه مطلب...

خبرگزاری فارس: پیشنهاد یک میلیون دلاری پرسپولیس به روبرتو باجوی عرب‌ها

منبع : فارس نیوز

22 اردیبهشت 1391



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ 22 / 2 / 1391برچسب:, توسط پیمان ابراهیمی

با توجه به وظایف مصوبه ریاست جمهورى در قانون اساسى، انجام این مسئولیت خطیر از هیچ شخصیتى جز مقام ریاست جمهورى بر نمى آید

مشروح خبر در ادامه مطلب
 
 

منبع :dolat.ir



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ 21 / 2 / 1391برچسب:, توسط پیمان ابراهیمی
137-7.jpg

احتمال تولد منظومه شمسي جديد!

حلقه گازي - غباري به وسعت 14 ميليارد مايل، ستاره‌هاي جواني را نشان مي‌دهد كه سيارات را به طرف خود مي‌كشند و مي‌تواند نشانه‌اي از بوجود آمدن منظومه شمسي تازه باشد.

منبع : ایسنا 21 اردیبهشت 1391

مشروح خبر در ادامه مطلب



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ 21 / 2 / 1391برچسب:, توسط پیمان ابراهیمی
  • برنامه زنده سینمایی «هفت» جمعه شب 22 اردیبهشت‌ماه بخش ویژه‌ای به مناسبت گرامیداشت روز مادر دارد.


منبع : سوره سینما    21 اردیبهشت 1391

حمید پنداشته مجری طرح برنامه «هفت» به خبرنگار پایگاه خبری- تحلیلی سوره سینما گفت: این هفته جمعه در برنامه «هفت» دو بخش ویژه داریم، یک بخش به مناسبت روز مادر و دیگری به مناسبت درگذشت ایرج قادری.

وی ادامه داد: در بخش دیگری از برنامه به مسئله صدور پروانه ساخت با حضور جهانگیر الماسی و مهدی سجاده‌چی می‌پردازیم. مجری این هفته طبق روال برنامه فریدون جیرانی است.

برنامه زنده «هفت» جمعه شب‌ها ساعت 23 روی آنتن شبکه سه می‌رود

ارسال در تاريخ 21 / 2 / 1391برچسب:, توسط پیمان ابراهیمی

<