دوستان عزیزچنانچه به نرم افزار یا بازی یا کتاب خلاصه هر چی که نیاز داشتید در قسمت ارسال نظر اعلام کنید تا برای دانلود شما عزیزان فراهم کنیم welcom to my weblog(peyman ebrahimi ahmad abad

دانلود فیلم,آهنگ,نرم افزار,بازی,عکس,کتاب آموزشی
دانلود فیلم,آهنگ,نرم افزار,بازی,عکس,کتاب آموزشی
Today news

ابراز تاسف سلطانيه از جان باختن يك كارشناس آژانس در ايران

علي‌اصغر سلطانيه از جان باختن كارشناس آژانس بين‌المللي انرژي اتمي در ايران ابراز تاسف كرد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، خبرگزاري رويترز از وين گزارش داد: علي اصغر سلطانيه، نماينده دايم ايران در آژانس بين المللي انرژي اتمي در وين گفت كه « من عميقا از شنيدن خبر كشته شدن يكي از بازرسان آژانس در حادثه رانندگي در حين انجام وظيفه‌شان در ايران متاسفم.» مشروح خبر در ادامه مطلب

منبع : ایسنا



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ 20 / 2 / 1391برچسب:, توسط پیمان ابراهیمی
ليگ برتر به ايستگاه آخر رسيد

سومين قهرماني متوالي سپاهان يا معجزه‌اي در روز آخر؟

هفته‌ پاياني ليگ برتر فوتبال براي تعيين قهرمان يازدهمين دوره ليگ حساس‌تر از هميشه دنبال مي‌شود.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، هفته‌ سي و چهارم و پاياني ليگ برتر فوتبال در حالي روز جمعه برگزار مي‌شود كه تكليف تيم‌هاي سقوط كننده مشخص شده، اما تيم‌هاي بالاي جدولي براي رده‌هاي اول تا چهارم رقابت مي‌كنند. مشروح خبر در ادامه مطلب

منبع : ایسنا



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ 20 / 2 / 1391برچسب:, توسط پیمان ابراهیمی

 

بدترین پسوردها کدامند؟

فناوری اطلاعات و ارتباطات - هرگز لغت password را به عنوان رمز عبود خود انتخاب نکنید مگر اینکه بخواهید به راحتی در معرض حمله هکرهای قرار بگیرید. در واقع بدترین رمز عبوری که می‌توان انتخاب کرد همین است.

ماندانا سجادی: در لیستی که سالیانه SplashData - ارائه کننده نرم افزار مدیریت پسورد- از بدترین پسوردها که بر اساس عمومی‌تر بودن آنها منظم شده ارائه می‌دهد کلمه password در صدر جدول قرار گرفته است. (در ضمن لغت Passw0rd- با استفاده از صفر به جای o خیلی فکر هوشمندانه نیست زیرا این کلمه هم در رده هیجدهم بدترین‌ها قرار گرفته است)مشروح خبر در ادامه مطلب
منبع :خبر آن لاین



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ 20 / 2 / 1391برچسب:, توسط پیمان ابراهیمی
20 اردیبهشت 1391
جایزه‌های خارجی ارزشی برای ما ندارد
فراستی: اعطای اسکار به فرهادی سیاسی بود / آدم‌ها در فیلم فرهادی به راحتی دروغ می‌گویند

خبرگزاری فارس: فراستی: اعطای اسکار به فرهادی سیاسی بود / آدم‌ها در فیلم فرهادی به راحتی دروغ می‌گویندخبرگزاری فارس: منتقد سینمای ایران گفت: اعطای جایزه اسکار به فیلم «جدایی نادر از سیمین» اصغر فرهادی سیاسی بود و در راستای تحریم آمریکا علیه ایران صورت گرفت.مشروح خبر در ادامه مطلب

منبع :فارس نیوز



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ 20 / 2 / 1391برچسب:, توسط پیمان ابراهیمی
20 اردیبهشت 1391
رویترز گزارش کرد
تلاش انگلیس برای به تعویق انداختن تحریم‌های نفتی ایران تا سال ۲۰۱۳

خبرگزاری فارس: دیپلمات‌های غربی از تلاش انگلیس برای به تعویق انداختن زمان اجرای تحریم‌های ایران توسط اتحادیه اروپا دست کم تا سال ۲۰۱۳ به دلیل نگرانی از افزایش شدید قیمت نفت خبر دادند.

خبرگزاری فارس: تلاش انگلیس برای به تعویق انداختن تحریم‌های نفتی ایران تا سال ۲۰۱۳

مشروح خبر در ادامه مطلب

منبع : فارس نیوز

 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ 20 / 2 / 1391برچسب:, توسط پیمان ابراهیمی

منبع :روزنامه کیهان 31/2/1391

 

آن جوان در كنج اوين شما را فريب داد
«بنده و جنابعالي در خارج كشور برخلاف توهم، هيچ نيستيم».
اين مطلب را داريوش سجادي (همكار نشريات زنجيره اي و مقيم خارج) خطاب به تقي رحماني عضو گروهك ملي-مذهبي نوشت كه چند وقتي است به بهانه سازماندهي اپوزيسيون به پاريس گريخته است. سجادي در وبلاگ خود نوشت: اينكه آقاي رحماني مقيم اروپا شده، چيز غريب و عجيبي نيست و سالهاست كه كسري از اپوزيسيون و شبه اپوزيسيون به سنتي مسبوق به سابقه و بنا به هر دليل منطقي يا من درآوردي كشور را ترك و ضمن اقامت در خارج فعاليت سياسي خود را دنبال مي كنند. هر چند شخصا ماهيت اپوزيسيون خارج از كشور را از حيث اصالت و محتوا قابل مناقشه مي دانم اما فعلا وارد اين بحث نشده و روي سخن را تنها معطوف به چيستي مهاجرت نامفهوم جناب آقاي تقي رحماني مي دارم. آقاي رحماني بنده شما را نمي فهمم و اقدام شما را جو زدگي و هيجان زدگي مي دانم.
اين عضو تيم مديريت شبكه ماهواره اي هما اضافه كرد: شما در مرقومه خود درباره چرايي تن دادن به هجرت بنقل از يك جوان هم سلول با خود در اوين فرموده ايد كه ايشان به شما گوشزد كرده «نبايد به زندان مي آمدي. بايد به خارج مي رفتي. زندان براي تو تكرار است. تو براي ما حرف ها و عمل نو داشتي. نسل من از تو چيزهاي نو و جديد ديده است و در خارج مفيدتر هستي». اما صادقانه اجازه فرمائيد برخلاف آن جوان اينجانب نيز به سهم خود و برادرانه و به تلخي نكته اي را خدمت تان گوشزد كنم. بنده و جنابعالي و ايضا ديگر افراد مقيم خارج از كشور كه هر يك به سهم و توان و بضاعت و استعداد خود گوشه اي از سياست را گرفته اند و گرفته ايم برخلاف توهم آن جوان كنج اوين، «هيچ» نيستيم. تنها ضريب هيچ بودن مان است كه ما را از يكديگر متفاوت مي كند و قطعا بيش ترين سهم از آن هيچ ها متعلق به اينجانب است.
سجادي نوشت: ان شاءالله خداوند به جنابعالي طول عمر با عزت و سلامت عطا بفرمايند اما باور بفرمائيد اگر مشيت خداوند بر اين قرار بگيرد كه همين لحظه جنابعالي و بنده جان را به جان آفرين تسليم كنيم! به قطع و يقين مطمئن باشيد هيچ خسراني در نظام خلقت واقع نخواهد شد و چرخ هستي از حركت نايستاده و جهان خود را مواجه با هيچ خلائي نخواهد ديد! قصد طعنه و تحقير نيست اما چاره اي جز تن دادن به واقعيت نيست و جنابعالي و قطعا بنده و ديگر خارج نشينان محلي از اعراب و جدي گرفته شدن را نداريم لااقل گوشزد هوشمندانه و مقرون به صحت همرزمتان جناب آقاي دكتر ملكي را پيش خود بازخواني فرمائيد كه به صراحت فرمودند؛ «اپوزيسيون خارج از كشور قصه است... اگر كسي مي خواهد واقعا مبارزه كند بايد در ايران مبارزه كند و هزينه اش را هم بپردازد».

ارسال در تاريخ 1 / 2 / 1391برچسب:, توسط پیمان ابراهیمی

منبع : روزنامه جام جم 31/2/91

ليگ قهرمانان اروپا
چلسي قهرمان شد
جام جم آنلاين: دیدار مهیج و ماراتن گونه بایرن مونیخ و چلسی در فینال لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا با برتری آبي پوشان لندني در ضربات پنالتی و قهرمانی نماینده انگلیس همراه شد.

این پیكار حساس شنبه شب در ورزشگاه «آلیانس اره نا» و به میزبانی بایرن مونیخ در حالی برگزار شد كه طی آن ، دو تیم در پایان 120 دقیقه تلاش به تساوی یك بر یك رسيدند.

در ضربات پنالتی تیم چلسی با حساب 4بر3 پیروز شد و برای نخستین بار این جام معتبر اروپایی را به خانه برد.

نیمه نخست این دیدار بدون گل سپری شد اما در وقت دوم بایرن مونیخ كه برای پیروزی در نیمه دوم اسب خود را زین كرده بود، با در اختیار گرفتن توپ و میدان ، تاكتیك برتر خود را بر چلسی دیكته كرد اما مدافعان حریف با دفاع چند لایه مانع از فروپاشی دروازه می شدند.

مشروح خبر در ادامه مطلب...



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ 1 / 2 / 1391برچسب:, توسط پیمان ابراهیمی

صفحه قبل 1 ... 5 6 7 8 9 ... 10 صفحه بعد

<