دوستان عزیزچنانچه به نرم افزار یا بازی یا کتاب خلاصه هر چی که نیاز داشتید در قسمت ارسال نظر اعلام کنید تا برای دانلود شما عزیزان فراهم کنیم welcom to my weblog(peyman ebrahimi ahmad abad

دانلود فیلم,آهنگ,نرم افزار,بازی,عکس,کتاب آموزشی
دانلود فیلم,آهنگ,نرم افزار,بازی,عکس,کتاب آموزشی
Today news
وی با بیان اینکه این اتوبوس آمبولانس‌ها تا اطلاع ثانوی در 4 میدان پایتخت مستقر خواهند بود، تصریح کرد: انتخاب استقرار این اتوبوس آمبولانس‌ها در این میدان‌ها به دلیل تردد بیشتر مردم است و در صورت هرگونه گزارش مبنی بر مشکلات ناشی از آلودگی هوا با 115، آمبولانس‌های اورژانس به محل مربوطه اعزام می‌شوند.
وی خاطرنشان کرد: افراد حتی‌الامکان در صورتی که کار ضروری ندارند از تردد‌های خود بکاهند و در صورت بیرون آمدن نیز از ماسک استفاده کنند ولی بطور جد افرادی چون سالمندان، زنان باردار، کودکان و بیماران قلبی و تنفسی که آسیب‌پذیرترند از ترددهای غیرضروری پرهیز کنند.
 
مردم از فعاليت طولاني مدت در هواي آزاد بپرهيزند
هواي تهران این روزها غبار آلود است و لازم است مردم از فعاليت طولاني مدت در هواي آزاد بپرهيزند.
بنا بر این گزارش مركز سلامت محيط و كار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي اعلام کرد: با توجه به گزارش هاي دريافتي از ايستگاه هاي سنجش آلودگي هوا،‌ شاخص كيفيت هواي امروز تهران 175 و آلاينده اصلي ذرات معلق است.
بنا بر اعلام این مرکز در حال حاضر كيفيت هوا ناسالم تلقي شده و افراد داراي بيماري هاي تنفسي و قلبي، سالخورده و كودكان بايد از فعاليت سنگين و طولاني مدت در هواي باز خودداري كنند.
این گزارش حاکی است: بنابر پيش بيني سازمان هواشناسي انتظار مي رود كيفيت هواي تهران طي يكي دو روز آينده نيز در همين شرايط باقي بماند.
گفتني است:‌ ورود سامانه غليظ گرد و غبار از عراق منجر به تعطيلي مدارس كرمانشاه و كردستان شد و كميته اضطراري آلودگي هواي تهران نيز تشكيل شده است.
 
عراق، عربستان، اردن و سوریه کانون ریزگردها
معاون سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری با بیان اینکه مشکل ریزگردها 20 استان کشور را تحت تاثیر قرار داده است، گفت: کانون این ریزگردها در عراق، عربستان و تا حدودی در اردن و سوریه است.
بنا بر این گزارش علی اوسط منتظری افزود: امروز متأسفانه مشکل بیابان و گرد و غبار مشکل جدی برای بعضی کشورها است به طوری که چندی پیش 17 استان ما تحت تأثیر این جریان بودند اما، اکنون این تعداد به بالای 20 رسیده است و کانون آن در عراق، عربستان و تا حدودی در اردن و سوریه است اما، یک میلیون هکتار آن در عراق است که ایران را تحت تأثیر خود قرار می‌دهد.
وی با بیان اینکه تفاهماتی را در این راستا با کشور عراق داشتیم که بتوانیم در خصوص یک میلیون هکتار کمک کرده و این شن‌های روان را تثبیت کنیم یادآور شد: در بحث ریزگردها مشکلاتی در حوزه امنیت زیستی و در حوزه مربوط به جنگل و مرتع داشتیم که امیدواریم با طرح ضربتی دیده شده در این خصوص زودتر اقدام کرده و مشکلات را کاهش دهیم.
معاون امور جنگل سازمان جنگل‌ها، منابع طبیعی و آبخیزداری با بیان اینکه سطح پوشش جنگل‌های کشور در حال حاضر هشت درصد عرصه‌های طبیعی است، گفت: کاشت سالانه 500 میلیون اصله نهال از تکالیف دولت به سازمان جنگل‌ها است.
وی به نقش جنگل در کنترل آلاینده ها اشاره کرد و به فارس گفت: در شرایط کنونی که ریزگردها معضلی برای کشور محسوب می‌شود، با افزایش سطح جنگل‌ها می‌توان گام مثبتی در کنترل اثرات این عوامل آلاینده برداشت

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ 28 / 2 / 1391برچسب:, توسط پیمان ابراهیمی

<